
Strategic HR Solutions
Informace o nás
Success Insights International je společnost, která byla založena především proto, aby pomáhala jednotlivcům a organizacím zvládat stále složitější úkoly, které na ně klade soudobé tržní prostředí. Spojením s mnoha odborníky a konzultanty z různých vědních oborů vyvinula společnost diagnostické nástroje s vysokou mírou validity a reliability, které jsou primárně určeny malým, středním a velkým podnikům. Během několika desítek let sledujeme spolu s nárůstem počtu aplikací řešení pomocí nástrojů Success Insights pozitivní výsledky v oblastech osobnostních, osobních profesionálních i celopodnikových výkonů. A to nejen v USA, kde tato metoda vznikla, ale po celém světě tak, jak jsou svými zákazníky tyto nástroje využívány.
Čím je pro vás váš život? Těžkým břemenem a otevřeným bojem proti všem včetně vás samotných? Nebo příjemným bytím mezi skvělými lidmi plným radosti a dobrých pocitů? Mnoho z nás se snaží najít rovnováhu mezi svým osobním a profesním životem. Tato rovnováha je do jisté míry dosažena tím, že už sami sebe znáte a také tím, s jakou efektivitou dokážete své názory a postoje prosadit. Dalším vyvažujícím faktorem je nalezení a naplňování vašich tužeb. Naplňování vlastních tužeb dává lidem možnost lépe a silněji vnímat smysl svého počínání a také umožňuje lépe vnímat sebe sama smysl svého života.
Produkty Success Insights v sobě obsahují práce Dr. Carla Junga „Psychological Types“, Dr. Williama Marstona „Emotions of Normal People“, Dr. Eduarda Sprangera „Types of Men“, Dr. Roberta S. Hartmanna „The Structure of Value: Foundation of Scientific Axiology“ a mnoho dalších odborných prací, které byly aplikovány na predikování výkonu v tržním prostředí na základě osobnostních předpokladů.
Společnost Success Insights Inc. je partnerem Target Training International, Ltd., TTI Performace Systems, Ltd a Billa J. Bonnstettera na celosvětové úrovni. Region Střední a Východní Evropy je zastoupen společností Success Insights CEE, Ltd. Pro Českou a Slovenskou Republiku má právo zastupovat produkty Success Insights společnost Wolf & Mouse, s.r.o. www.wolfmouse.cz .
Produkty Success Insights Inc. jsou v současné době dostupné ještě těchto dalších zemích s lokální jazykovou úpravou:
Argentina, Australia, Austria, Azerbaijan, Belgium, Bermuda, Bolivia, Brazil, Bulgaria, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Denmark, Dominican Republic, Egypt, England, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Guadeloupe, Guatemala, Holland, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Ireland, Italy, Japan, Jordan, Kazakhstan, Korea, Kuwait, Latvia, Luxemburg, Malaysia, Martinique, Mexico, Morocco, New Zealand, Nicaragua, Norway, Oman, Pakistan, Panama, Paraguay, Peru, Poland, Portugal, Puerto Rico, Romania, Russia, Saudi Arabia, Scotland, Singapore, Slovenia, South Africa, Spain, St. Kitts, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, UAE, Ukraine, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Yemen, Zimbabwe
Succsess Insights ® The World Leader of Online Behavior and Attitude Assessments!
©TTI Ltd., SII Inc., SI-CEE Ltd
©Wolf&Mouse, s.r.o.
Selekce, Retence, Development
Správným výběrem dosáhnete opravdového rozdílu
Nejlepší pracovníci přinášejí úspěch do vašeho podnikání. Už jste někdy přemýšleli o tom, jaká je cena za vaše špatné rozhodování při výběru zaměstnanců?
Nejlepší lidé jsou zapálení do své práce každý jeden den, když je toto jejich zapálení přímo propojené s hodnotami požadovanými jejich prací. Budou i vaši noví zaměstnanci do práce zapálení? Jakým způsobem a jakým směrem je budete vést, abyste dosáhli jejich nejlepšího výkonu?
K tomu, abyste našli a najali správného člověka pro danou pozici, musíte nechat promluvit skutečnou náplň práce a talent uchazeče. Metodologie SuccessInsights je vysoce efektivní metoda používaná na mezinárodních trzích práce především kvůli dosažení nejlepších výsledků na poli businessu. Propojení businessu a lidských zdrojů zajišťuje expertní systém Trimetrix.
Pokud potřebujete spolehlivě nejlepší pracovníky a dosáhnout nejlepších obchodních výsledků, neváhejte nás kontaktovat a vyzkoušejte řešení pro jejich vyhledávání a výběr.
Historie projektu Success Insights
Lidé začali pozorovat ostatní a vytvářet z těchto pozorování závěry již dávno. Kolem roku 444 před Kristem se datuje počátek práce Empodokla a Hippokrata. Až do dvacátých let 20. století zde nebyl nikdo, kdo by na jejich práci smysluplně navázal. Až Dr. William Moulton Marston začal pracovat na svých teoriích. Marston, profesor Harvardské University, strávil mnoho let učením a konzultacemi psychologů. V roce 1928 publikoval knihu „The Emotions of Normal People“, ve které popsal teorii, kterou my dnes používáme. Marston nevyvinul systém Success Insights, ani neaplikoval své poznatky do pracovního prostředí. Marston výrazně přispěl k signifikantnímu rozpoznávání způsobů lidského chování. Systém Success Insights a jeho další variace jsou deriváty práce Dr. Marstona.
Na začátku 70. let začal Bill J. Bonnstetter, zakladatel Target Training International, používat tuto teorii ve světě obchodu a vytvořil a rozšířil její korelace na poli prodeje. V roce 1984 byla založena společnosti Target Training International (TTI) a jako první na světě vyvinula softwarově zpracované individuální zprávy založené na modelu DISC.
Fakta
"Každých 10 vteřin je někde na světě vygenerována zpráva Success Insights" (Forbes Magazine)
"Více než 60% "Fortune 500 companies" používá při řízení lidských zdrojů nástroje Success Insights